Tuesday, November 10, 2009

Lagu yang baik untuk mereka yang rindukan pasangan.....


Sharifah Aini...Biduanita negara...memang betul la...aku yg betul2 dngr lagu dia ketika bapak aku, Cik Nazly belikan full album rakaman konsert....masa tu aku sekolah menengah dah rasanya, kami naik keta Honda lama pak aku WAN 2080 dr Yan ke Kuala Kangsar, balik kg pak dia(tokwan) aku....duk dengaq lagu tu ja tak henti-henti...aku ngan kakak aku dari tak suka sampai jadi suka...rupa-rupanya aku telitikan rupa-rupanya suara sharipah aini ni mmg lunak sungguh...patut la org sukakan dia...lunak+syahdu+merdu...segalanya lah....patut la dulu meletop sgt.....Aku ada lagu dia yang kalau korang dengaq mcm sora anak dara.. Tajuk: Sabar lah Sayang feat M.Nasir. Aku bukan lah peminat dia, cuma aku kagumi dgn suara dia......

No comments:

Post a Comment