Friday, November 6, 2009

My Best Friend!!!





Sahabat baik aku dunia dan akhirat, Zainozzaman dan isteri Ida Maria, dan anak depa Nafihah

Aku doakan hempa jagalah zuriat kurniaan Allah yg Maha Esa dgn baik....

Aku bangga ada kawan macam ko, Man.....

Kawan yang aku kenal ketika sama-sama belajar di KUiTTHO, Pt Raja, Johor. Kawan yang sangat memahami dan mengenali aku... Abah dan mak dia dah jadi mcm family aku.... Dia ni orangnya kalau jumpa dulunya perwatakan serius tapi sekarang banyak berubah, friendly jgak dan mesra dgn saiapa saja...Satu perubahan yg baik.....Isterinya pun lawa, tu lah bertuahnya, Man, Ida ni seorang yg sgt simple, dan loving sgt dgn Man ni. payah jumpa pompuan mcm ni dah zaman sekarang... Aku doakan hempa bahagia ke akhir hayat.

Sekarang aku ngan Man ni sama-sama belajar, Aku di UniMAP dan dia di UiTM. Dia ambik networking kat sana. Katanya habis belajaq dia nak bukak company networking, nak lwn maxis ngan celcom..aku ada idea Man nak letaj nama apa....Nanti aku bagitau...

2 comments:

  1. let us tell ur all something about our friendship...
    setiap persahabatan itu ada urusan hati yang bukan menjadi milik kita lagi sehinggalah kita mula mengenali 'kau dan aku' ada satu ikatan yang luhur .....'IKHLAS'.
    Apakah persahabatan itu ada pada setiap waktu itu terbatas pada jarak dan masa.... Lihat ketika kita masing-masing tidak berdepan, dan ketika masing-masing diuji dengan sekeliling yang tak menentu... Dari Allah ia terbit dan dari Allah ia semua akan kembali... Disitu kita akan kenali diri masing-masing sebenarnya, dan kita tidak akan ditewasi oleh waktu jika IKHLAS itu lah jadi nadinya.

    ReplyDelete
  2. Benar kata komentar di atas....
    Tapi dari persahabatan lah, kita sedari yg diri kita ini sentiasa disayangi oleh orang lain selain keluarga kita sendiri.....

    ReplyDelete